יום ו', ח’ באב תשע”ח
דף הבית מערך השילוב נתונים סל שחם ניתוח התנהגות יישומי מרכז טיפולי טפסים צור קשר

הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת חדש פברואר 2018 - עבור בקשות לשנת הלימודים תשע"ט - הנחיות ונהלים לתמיכה מסוג סייעת אישית לתלמידים משולבים עם תסמונות גנטיות או מחלות מיוחדות קוד 98: תסמונות גנטיות או מחלות מיוחדות קוד 98.pdf - הנחיות ונהלים לתמיכה דיפרנציאלית עבור תלמידים עם אבחנות פסיכיאטריות -קוד 57 : אבחנות פסיכיאטריות -קוד 57.pdf - כלי להערכה תפקודית לתלמיד עם מוגבלות שכלית התפתחותית.pdf - כלי להערכה תפקודית לתלמיד ברצף האוטיזם - קוד 56.pdf - כלי להערכה תפקודית לשם קביעת רמת תמיכה מסוג סייעת לתלמיד עם מוגבלות פיזיות : לתלמיד עם מוגבלות פיזיות.pdf - כלי להערכה תפקודית לתלמיד עם עיוורון או לקות ראיה.pdf טופס 11 ב טופס בקשה לסייעת לתלמיד בחינוך הרגיל.docx