יום ד', כג’ בניסן תשע”ד
דף הבית מערך השילוב נתונים גני ילדים סל שחם ניתוח התנהגות יישומי מרכז טיפולי טפסים צור קשר

ניתוח יישומי של התנהגות, שיפור התנהגות והגברת מוטיבציה ללמידה ניתוח יישומי של התנהגות העוסק בשיפור התנהגויות בעלות חשיבות חברתית כולל שורה של עקרונות והליכים לניתוח הנסיבות להתנהגות, להסבר הקשר בין המתנהג לסביבתו, ולשינוי ההתנהגות לאורך זמן ובמקומות שונים (אלדר, 2002). במת"י נתניה, משנת הקמתו (1998) ניתן מענה במסגרת החינוך, מהגן עד לחטיבות הביניים, בהתמודדות עם התנהגויות לא נאותות, הגברת התנהגויות נאותות, בניית אקלים כיתה/גן וניווט כיתה/גן. מענה זה ניתן ע"י מתמחים בניתוח התנהגות שהוכשרו במכללה לחינוך גופני ע"ש זינמן במכון וינגייט, במגמת ניתוח התנהגות, בראשותו של ד"ר איתן אלדר. את קבוצה זו מנחה ומרכזת הלית טופז בורובסקי (מרצה ומרכזת את ההתנסות המעשית במגמה במכללת וינגייט). פרטים על דרכי ההתערבות ההתנהגותית וסוגי ההתערבות ניתן לראות במצגת המקושרת: מצגת ניתוח יישומי של התנהגות.ppt קישורים: ניתוח יישומי של התנהגות- הסמכה בינלאומית עיתון מקצועי של ניתוח יישומי התנהגות היל"ה-העמותה הישראלית לניתוח התנהגות המרכז לניתוחהתנהגות במכללת וינגייט בין הצילצולים אתרו של ד"ר איתן אלדר הג'ורנל המקצועי של ניתוח יישומי של התנהגות קישורים נוספים: אלו"ט אגודה עולמיתלילדים אוטיסטיים גיל הרך